Bloggutfordring Kreativ Hobby

Standard

Var innom www.kreativhobby.no sin butikk i dag, siden vi manglet bazill i hvit… Rart at slike ting blir så dyrt?? Eller var det alle de andre tingene som snek seg med kanskje?? Men fornøyde er vi både jeg og frøkna.

Vi samlet med oss både en punch fra Martha Stewart og en mengde mønsterark – og et stempel, osv, osv, osv…

Anne Bente utfordret på å delta i bloggutfordringene på www.kreativhobby.blogspot.com  for både meg og frøkna, jeg var litt tvilende må jeg si… men – ta sjansen må manvel… Så her er mitt bidrag til SOMMERASSOSIASJONER. Klarte å få med et lite tekststempel fra KreativHobby også gitt…

3 responses »

Legg igjen en kommentar

