Juhuuuu…. det hold til sølv!

Standard

Kofta mi kom på 2. plass i Koftekonkurransen. Fikk veldig positive tilbakemeldinger, og koften blir å finne i Familien etterhvert med flere variasjoner. Skikkelig gøy altså.

Er jo også litt trøst her jeg sitter etter lørdagens «overkjøring-av-finger-med-symaskin»… KLØNE kalles det på godt norsk. De som kjenner meg godt vet at det kan bare skje med enkelte… iallefall hvis det skjer mer enn EN – 1 – gang. Anyways – jeg fikk laga litt større hull i fingeren etterpå, slik at jeg fant den forsvunne delen av nåla. Nå er jeg påført antibiotikasalve og plaster. Blir litt amputert ifht skriving på maskin, men det går vel greit etter hvert.

webcam-toy-bilde2

Legg igjen en kommentar

