Sommer og sy – ja og sol da!

Standard

Denne sommeren har jeg hatt lang ferie. Det er lenge siden sist, og da ble jeg en smule rastløs da…

Løsningen på rastløsheten ble en ny overlockmaskin, og dermed kom sygleden tilbake for alvor. Først sydde jeg en kjole på min gamle Singer Concerto 2 som er still going – kjempebra – og som jeg fikk for omtrent 25 år siden 😉

Innkjøpet ble en Janome Mylock 644D – kjøpt på http://www.symaskiner.no. En butikk med kjempeservice forresten – rask levering og svar på spørsmål omtrent døgnet rundt.

Siden jeg tar lærerutdanning i blant annet K&H så skal jeg nå forsøke å få denne bloggen opp og gå igjen… Det vil bli litt prosjekter som er ferdige, og etterhvert nye prosjekter. Greia med utdanning i faget er DOKUMENTASJON… så da kan man vel like gjerne blogge litt.

Legg igjen en kommentar

